فرماندار استان قزوین گفت: وزیر کشور در برخی از موارد مستقیما در رابطه با مصوبات کمیسیون‌ها، ورود کردند.

نشست امسال کاربردی‌ و عملیاتی‌تر بودمحمد شفیعی فرماندار قزوین در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره همایش فرمانداران و استانداران در وزارت کشور گفت: این نشست به نسبت سنوات گذشته کاربردی‌تر بود، مشکلاتی که فرمانداران عنوان کردند، کارشناسی و بررسی شد.

فرماندار استان قزوین در ادامه افزود: با حضور مستقیم و چهره به چهره با معاون عالی وزارت کشور، موضوعات طرح شد. البته سنوات گذشته هم نشست فرمانداران خوب بود، اما امسال کاربردی‌تر و عملیاتی‌تر  این موضوع مطرح شد، یعنی وقتی بنده از جلسه به عنوان فرماندار خارج شدم، می‌دانستم مواردی که مسئولین دیگر، وزیر و یا معاونان وزیر بیان کردند بر روی کاغذ آمده و مورد  بررسی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه قرار است تیمی برای تحقق مفاد مصوبه‌های کمیسیون‌ها تشکیل شود؛ گفت: نکته حائز اهمیت، تقسیم این کمیسیون‌ها به کمیسیون‌های امنیتی، سیاسی، اقتصادی، مالی و اداری بود. در سنوات گذشته، مسائل و مشکلاتی بود که  به صورت کلی به آن‌ها پرداخت می‌شد، اما امسال به صورت تخصصی‌تر وارد شدیم و سوالات به صورت مستقیم مطرح شد. حتی وزیر کشور در برخی از موارد مستقیما در رابطه با مصوبات کمیسیون‌ها، ورود کردند. همچنین در این نشست اصلاحیه تکمیلی و راه بردی به این کمیسیون‌ها داده شد.

شفیعی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نیز این نوع نشست‌ها فصلی و یا هر ۶ ماه یک بار میان فرمانداران تشکیل  شود تا ان‌‎شاالله این نوع نشست‌ها اثر‌گذارتر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار