نمایشگاهی از آثار دکوراتیو و سفالگری هنرمندان سحر عباسی و آذین امین زاده در رودسر برپا شده است.

برپایی نمایشگاه دکوراتیو و سفالگری در رودسربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فلاح رنجبر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر گفت: نمایشگاهی از آثار دکوراتیو و سفالگری هنرمندان سحر عباسی و آذین امین زاده با عنوان نمایشگاه هنر‌های تجسمی آویژه در نگارخانه این اداره برپا شده است.

وی با بیان اینکه، این نمایشگاه تا ٢٥ اسفند ادامه دارد، افزود: در این نمایشگاه، آثار هنری این دو هنرمند از جمله:سفره هفت سین، تخم مرغ سفالی، بشقاب دیواری آثار مختلف سفالی، تابلو دکوراتیو و تابلو نقش برجسته و ویترای، با موضوع‌های مختلف برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر گفت: نمایشگاه آثار دکوراتیو و سفال هنرمندان از ساعت ١٠ تا ٣٠: ١٢ و ۱۶ تا ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

علی فلاح رنجبر با بیان اینکه، این نمایشگاه با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شده است، تصریح کرد: سحر عباسی و آذین امین زاده با اخذ مدرک کارشناسی گرافیک، از سال ٩٦ کار هنر‌های تجسمی با سفال را آغاز کرده اند و نمایشگاه برپا شده، نخستین نمایشگاه این دو هنرمند است.

انتهای پیام / ق

 

نمایشگاه دکوراتیو و سفالگری در رودسربرپا شده است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.