یکی از زنان عضو پارلمان رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم را مسئول دریافت پیام‌های تهدید به مرگ دانست.

زن قانونگذار صهیونیست نتانیاهو را مسئول دریافت پیام تهدید به مرگ خود دانستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، استاو شافیر، از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی و عضو حزب کارگر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول دریافت پیام‌های تهدید به مرگ از سوی اعضای تندروی حزب راست دانست.

شافیر، به عنوان جوانترین عضو پارلمان رژیم صهیونیستی پس از تلاش هایش برای ممنوع کردن حضور حزب قدرت یهودی، حزب راست تند اسرائیل، در انتخابات آتی در هفته گذشته، هدف حملات خشونت بار قرار گرفت و برای محافظت از خود مجبور به استخدام محافظ شد.

این زن قانونگذار رژیم صهیونیستی روز گذشته در نشست اعضای حزب خود در حیفا اعلام کرد: «من تندرو‌ها را مسئول اینکار نمی‌دانم، من تنها یک نفر را در این باره مقصر می‌دانم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر.» شافیر در ادامه تاکید کرد نتانیاهو به جای آرام کردن اوضاع، در چنین اقداماتی پیشرو است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای اقدام خود در خصوص توافق سیاسی به منظور ادغام حزب قدرت یهودی و خانه یهودی، از طرفداران جدی گسترش شهرک‌های یهودی نشین در کرانه باختری، با انتقادات بسیار در داخل و خارج از سرزمین‌های اشغالی مواجه شد.

روز پنج شنبه نیز این نماینده زن رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو به دلیل تشویق افراد تندرو که دموکراسی را تضعیف می‌کنند و ناکامی در کاهش تنش‌ها و توقف ارسال پیام‌های تهدید آمیز از سوی اعضای ستاد او، انتقاد کرد. پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این یکی از حامیان حزب قدرت یهودی را به اتهام ارسال پیام تهدیدآمیز بازداشت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار