استاندار گیلان در حاشیه مراسم استقبال از نخستین مسافران قطار این استان از افزایش تردد این شبکه حمل و نقلی متناسب با تقاضای مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان امروز در حاشیه مراسم استقبال از خانواده معزز شهدا و ایثارگران به عنوان نخستین مسافران قطار این استان گفت: متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند.

وی افزود: ۷۰ درصد هزینه احداث این پروژه بزرگ در دولت کنونی تأمین شده و حاصل تلاش مسئولان و همکاری مردم است که پروژه از اراضی آنها و یا روبه‌روی شهر و روستا‌های آنها عبور کرد.

استاندار اظهار داشت: راه آهن گیلان از زمان افتتاح تاکنون همه روزه از رشت به تهران و بالعکس و هفته‌ای یک بار به مقصد مشهد مقدس در حرکت است.

سالاری با بیان اینکه طی روز‌های پایانی سال متناسب با تقاضای مردم تردد قطار در گیلان افزایش پیدا می‌کند، گفت: این قطار با فروش بلیط و افزایش تردد مردم ثمرات اقتصادی و توسعه محور را برای گیلان به دنبال دارد.

وی افزود: به دنبال آن هستیم تا با افزایش شمار تردد‌های قطار در گیلان سهولت در جریان سفر و نیز افزایش میزان ورود گردشگران به استان را شاهد باشیم.

استاندار گیلان ضمن تشکر از پرسنل قطار مسافربری این استان با تقدیر از تمامی کسانی که در ادوار گذشته برای اجرا و افتتاح راه آهن گیلان تلاش کردند، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده حداکثری از ظرفیت قطار رفاه عمومی را افزایش دهیم.

۱۲۰ نفر از خانواده معزز شهدا و ایثارگران عصر روز چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه، به عنوان نخستین مسافران قطار گیلان با بدرقه رئیس جمهوری عازم مشهد مقدس شده بودند.

انتهای پیام/ع

استقبال از نخستین مسافران قطار گیلان در رشت

برچسب ها: راه آهن ، گردشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.