امام جمعه موقت تهران گفت: امروز در سایه اقتدار نیروهای مسلح شاهد امنیت ایران و منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت السلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران صبح امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای گمنام در محل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: شهدا سعادت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند. شهدایی که در راه پیشوایان دین با ایمان و اعتقاد راسخ گام برداشتند و به شهادت که والاترین عمل صالح است، مفتخر شدند.

وی افزود: این شهدا تربیت یافتگان مسیر انسان ساز قرآن و عترت بودند. این شهدا فرزندان سلحشوری بودند که ایمان، دانش و بصیرت خویش را در راه عزت ملت ایران قراردادند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد عنوان کرد: امروز تمام دستاورد‌های نظام ثمره مجاهدت و ایثار شهداست. امت اسلام راه خود را با الهام از راه نورانی شهدا آغاز کرده است. اگر این شهدای راه حق نبودند، امروز بدون کمترین تردید مقاومت در جهان اسلام شکل نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: اگر راه روشن و مجاهدت‌های عزت آفرین آنان نبود، امروز مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان که مایه عزت امت اسلام و ملت عرب است، وجود نداشت. اگر مجاهدت‌های شهدا در دوران دفاع مقدس شکل نمی‌گرفت، امروز مجاهدان سلحشور در عراق، سوریه، یمن، بحرین، فلسطین و لبنان و در سراسر عالم اسلام قله‌های بلند پیروزی و فتح را در اختیار نداشتیم.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: ما باید با پیمودن راه شهدا از عزت و شرف خویش پاسداری کنیم. تداوم راه شهدا به معنای دستیابی به تمام قله‌های اقتدار، تحکیم پیوند خویش با قرآن و عترت و پیوند ناگسستنی امت با امام و رهبری است.

وی ادامه داد: امروز ما در تمام جهان اسلام شاهد تداوم راه شهدا با رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای هستیم. امروز نیرو‌های مسلح کشورمان نماد مقاومت و اقتدار اسلامی در تمام جهان هستند و امروز ما در سایه این اقتدار شاهد امنیت کشورمان و منطقه و بالندگی و اقتدار ایران اسلامی هستیم. وزارت دفاع نقشی مهم در افزایش اقتدار دفاعی و خلق قدرت دارد.

ابوترابی فرد عنوان کرد: امروز باید ملت ما در همه عرصه‌ها از جمله عرصه‌های علمی، نظامی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام و پیشرو و در عالی‌ترین سطح باشند.

وی افزود: در حال حاضر به اعتراف مقام ارشد اطلاعاتی ارتش آمریکا در کنگره آمریکا قدرت دفاعی ایران اسلامی قدرت نظامی آمریکا در منطقه را مهار کرده و موجب شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب در غرب آسیا شده است و آثار این مهار را در سوریه، لبنان و فلسطین مشاهده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار