فرمانده انتظامی تالش از کشف ۷۹۹ فقره سرقت و دستگیری ۴۵۸ سارق در ۱۱ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ حسین جمال دار، فرمانده انتظامی تالش گفت: ۴۵۸ سارق با ۷۹۹ فقره سرقت در ۱۱ ماهه امسال در این شهرستان دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بالغ بر ۵۹ تن چوب جنگلی قاچاق نیز کشف و متهمان آن تحویل مقام قضایی شدند، افزود: ماموران انتظامی بالغ بر ۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را در این مدت کشف و چندین باند مواد مخدر را متلاشی کردند.

سرهنگ جمال دار همچنین از کشف ۶۷ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس تالش ۲۶ هزار و ۲۹۰ عدد مواد محترقه، یک هزار و ۶۷۷ قلم دارو، ۲۶۶ هزار و ۵۰۰ نخ سیگار، ۷ هزار و ۸۹۰ لیتر سوخت که همگی قاچاق بودند را کشف کردند.

وی تصریح کرد: برابر هماهنگی‌های به‌عمل آمده با مقام قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان تعداد ۳ هزار و ۵۶۰ دستگاه موتورسیکلت و بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن وسیله نقلیه، داشتن دستور توقیف قضایی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه ساز، حمل کالای قاچاق و مواد مخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال مسروقه توقیف شدند.

انتهای پیام/ع

کشف ۷۹۹ فقره سرقت از ابتدای امسال تاکنون در تالش

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار