رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه گفت: طرح انتظامی- ترافیکی نوروز ۹۸ از بیست و پنجم اسفند آغاز و تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمد حیدری رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه   با اشاره به آغاز طرح های نوروزی از بیست و پنجم اسفند گفت:  سامانه‌های هوشمند ثبت تخلفات ثابت شامل ۲۹ دستگاه دوربین نصب شده توسط راهداری و همچنین از دوربین‌های دستی کنترل سرعت شامل ۶۵ دستگاه قبلی و ۱۵ دستگاه جدید که از طریق استانداری در اختیار پلیس قرار گرفته استفاده می‌شود.

حیدری با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس راه برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف خودرو‌های دارای حرکات مخاطره آمیز است، بیان  کرد: در صورت مشاهده تخلفاتی نظیر سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ تا ۷۲ ساعت خودرو متخلفین در پارکینگ توقیف می‌شود.

وی ادامه داد: برخی خودرو‌ها دارای خلافی بیش از یک میلیون تومان هستند که برابر قانون در صورت مشاهده در جاده توقیف می‌شوند بنابراین باید در مدت باقیمانده نسبت به تسویه حساب اقدام شود.

رئیس پلیس‌راه استان کرمانشاه از انجام اقدامات کنترلی ناوگان مسافربری با توجه به حساسیت موضوع خبر داد و بیان کرد: در داخل این خودرو‌ها از مبدا تا مقصد مأمورین نامحسوس به کارگیری می‌شود و کنترل با استفاده از سامانه‌های هوشمند پایش تخلفات ناوگان مسافربری در پاسگاه‌های پلیس راه انجام می‌شود.

حیدری گفت: نوروز سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه قبل، شاهد کاهش تلفات رانندگی در سطح استان بودیم به گونه‌ای که در محور‌های برون شهری ۲۲ نفر کشته و ۲۷۳ نفر مجروح شدند امسال نیز درصدد کاهش این آمار هستیم.



انتهای  پیام/ز

 

کنترل ناوگان مسافر بری  با استفاده از سامانه‌های هوشمند پایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.