استاندار قزوین گفت: در سال ۹۸ همچنان موضوع تولید و اشتغال جزء چالش‌های اصلی محسوب می‌شود و قطعا باید در سال ۹۸ همه امکانات برای رونق تولید بسیج شوند.

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بیانات رهبری در مورد گام دوم انقلاب اظهار کرد: من شخصا بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری را به صورت کامل مطالعه کردم و نکات لازم را در یکی از جلسات شورای عالی اداری استان به صورت مختصر مطرح نمودم، مقرر شد در  جلسه شورای توسعه مدیریت  مفاد و مباحث اصلی این بیانیه تشریح شود و در دستور کار  برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

وی با اشاره به اقدامات مهم صورت گرفته در  استان قزوین اظهار کرد: به دلیل شرایطی خاصی که ما در آن قرار داشتیم؛ اقدامات مهمی  در سال ۹۷ برای اشتغال  انجام شد؛  به خصوص برای واحد‌های تولیدی که در خطر تعطیلی بودند؛ بیشترین تلاش را برای جلوگیری از تعطیلی این واحد‌ها انجام دادیم و در کنار آن سرمایه گذاری‌های جدیدی  را در سطح استان ایجاد کردیم.
 

صنعت گردشگری  از ظرفیت‌های مهم اقتصادی قزوین است

استاندار قزوین تصریح کرد: در کنار موضوع تولید در بخش صنعت و اشتغال از ابتدای سال ۹۷ تلاش ما این بوده است که به موضوع گردشگری هم توجه بیشتری داشته باشیم؛ به این دلیل که صنعت گردشگری  از ظرفیت‌های مهم اقتصادی استان به حساب می آید. ما در نوروز سال ۹۷، شاهد افزایش ۳۲  درصدی  فعالیت اقامتگاه‌های استان بودیم  که این سیاست به همان شکل ادامه دارد و ان شاءالله در سال جدید هم شاهد رونق گردشگری بیش از گذشته باشیم.

زاهدی درباره برنامه‌های نوروز ۹۸  درسطح استان قزوین یادآور شد: معمولا ما یک ستاد خدمات سفر داریم که با مسئولیت استاندار یا در غیاب استاندار به ریاست معاون عمرانی استاندار تشکیل می‌شود و از چند ماه قبل از عید این ستاد برای آماده سازی امکانات و پذیرایی از مسافران فعال می‌شود.

استاندار قزوین  در پایان با اشاره به  مهمترین هدف استانداری در سال ۹۸ خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که در سال ۹۸ همچنان موضوع تولید و اشتغال را باید مدنظر داشته باشیم که این موضوع در حال حاضر جزء چالش اصلی محسوب می‌شود و قطعا باید در سال ۹۸  همه امکانات برای رونق تولید اشتغال بسیج شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار