مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی از برپایی این نمایشگاه در یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا ابهری مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی گفت: نمایشگاه مذکور در یادمان‌های دفاع مقدس همچون اروندکنار، هویزه، شلمچه، اردوگاه شهید باکری خرمشهر، دوکوهه، اردوگاه شهید باکری دزفول و اردوگاه شهید کاظمی اهواز راه اندازی شده است.

به گفته وی، نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بیان دیدگاه‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی افزود: این نمایشگاه‌ها که برای سومین سال پیاپی و با همکاری حوزه علمیه کشور و با مدیریت بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس راه اندازی شده در روزهای منتهی به نوروز، میزبان زائران راهیان نور است.

ابهری ادامه داد: امسال با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شد، تلاش داریم که با استفاده از راویان توانمند و تابلو نوشته‌هایی که در این نمایشگاه‌ها نصب شده، بیانات رهبرمعظم انقلاب اسلامی را برای زائران راهیان نور شرح دهیم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه که از ۱۶ اسفندماه جاری برپا شده تا ایام منتهی به نوروز دایر خواهد بود، در یادمان‌هایی همچون هویزه و پادگان دوکوهه، فعالیت این نمایشگاه در ایام نوروز نیز ادامه دارد.

مسئول نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی با اشاره به استقبال زائران راهیان نور از این نمایشگاه گفت: پارسال بیش از ۲ هزار زائر از این نمایشگاه در یادمان هویزه بازدید کردند که پیش بینی می‌شود امسال آمار بازدیدکنندگان افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام/ د

افتتاح نمایشگاه تحقق اهداف انقلاب اسلامی

برچسب ها: نمایشگاه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.