اداره مهاجرت کلمبیا اعلام کرد بر اساس توافق صورت گرفته در نشست گروه لیما، از این پس شهروندان ونزوئلا می‌توانند با گذرنامه‌هایی که تاریخ آن‌ها تمام شده است وارد کلمبیا شوند.

کلمبیا: شهروندان ونزوئلا می‌توانند با گذرنامه‌های تاریخ تمام‌شده وارد کلمبیا شوندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، کلمبیا به شهروندان ونزوئلا اجازه خواهد داد با گذرنامه‌های تاریخ تمام شده وارد این کشور شوند. اداره مهاجرت کلمبیا روز گذشته (جمعه) اعلام کرد با توجه به مشکلات تمدید مدارک سفر در کشور همسایه (ونزوئلا) که درگیر بحران شده است این تصمیم اتخاذ شد.

بنابر بیانیه اداره مهاجرت کلمبیا، این اقدام بخشی از توافق به دست آمده در نشست گروه لیما است. کلمبیا در میان کشور‌هایی است که خوان گوایدو، سردسته مخالفان دولت ونزوئلا را به عنوان رئیس‌جمهور به رسمیت شناخته است.

پس از آن که گوایدو روز ۲۲ ژانویه در کودتایی سیاسی خود را رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد، آمریکا و متحدانش در مداخله‌ای آشکار او را به عنوان رئیس‌جمهور موقت به رسمیت شناختند. این در حالی است که روسیه، ایران، مکزیک، ترکیه، اروگوئه و کشور‌های دیگر اعلام کردند نیکلاس مادورو، تنها رئیس‌جمهور مشروع و قانونی ونزوئلا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ونزوئلا ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار