ابوالحسن داودی کارگردان «هزارپا» و سازمان سینمایی درباره عرضه دو نسخه‌ای نمایش خانگی «هزارپا» توضیحاتی ارائه دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالحسن داودی کارگردان فیلم سینمایی «هزارپا» درباره دلیل دو نسخه ای شدن این اثر برای پخش در شبکه نمایش خانگی گفت:فیلمی که می‌بینید نه یک سریال و نه یک مینی سریال بلکه یک فیلم سه ساعت و نیمه و نسخه کامل «هزار پا» است که در نمایش سینمایی به دلیل محدودیت‌هایی که ما داشتیم مجبور شدیم حدود یک ساعت و نیم از این فیلم را حذف و نسخه دو ساعته آن را در سینما‌ها اکران کنیم.

وی  با اشاره به دلیل ارائه آن در دو دی وی دی گفت:اگر قرار بود با کیفیت خوب تصویر تمام فیلم و پشت صحنه را ارائه دهیم طبعا در یک دی وی دی جا نمی‌گرفت. البته بهتر بود که نسخه کامل در یک پک دوتایی و همزمان در یک زمان عرضه می‌شد، اما مقررات نمایش خانگی یک فیلم سه ساعت و نیمه را ظاهرا به رسمیت نمی‌شناسد و مجوز مینی سریال به آن می‌دهد به هر حال من بایت این مسئله از جانب همه از همه بینندگان عزیز پوزش می‌خواهم.

عرضه دوقسمتی هزارپا ارتباطی با سازمان سینمایی ندارد

در پی سخنان ابوالحسن داودی کارگردان فیلم سینمایی «هزارپا»، اداره کل نمایش خانگی سازمان سینمایی اعلام کرد: انتشار ۲۰۰ دقیقه ای فیلم سینمایی هزار پا در دو نسخه dvd به درخواست و اصرار موسسه تصویری سوره وابسته به حوزه هنری بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار