دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلبی را در خصوص بررسی بودجه ۹۸ در هیات عالی نظارت در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

بودجه ٩٨ نشان می دهد که دولت، خود را به خواب زده استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در آخرین پست منتشر شده در اینستاگرام خود مطلبی را در خصوص بررسی بودجه ۹۸ به اشتراک گذاشت.

گفتنی است، هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصحلت نظام، پنجشنبه گذشته، شانزدهم اسفند ماه جلسه‌ای را به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی تشکیل داد که در آن مباحث کلی بودجه و بررسی‌های اولیه انطباق و عدم مغایرت لایحه بودجه سال ۹۸ و مصوبات کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با سیاست‌های کلی نظام مورد بحث و بررسی را مورد بررسی قرار گرفت.

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت:

«بودجه ٩٨ را در هیأت عالی نظارت بررسی کردیم. دولت و مجلس نزدیک به سه چهارم بودجه را در شرکت‌های دولتی بسته‌اند که در اختیار مدیران است. بخش اعظم بودجه عمومی هم در اختیار دولت قرار دارد. از این مقدار چیزی در حدود ده درصد عمرانی است. این بودجه، هیچ تناسبی با شرایط تحریمی و جنگ اقتصادی ندارد. اولا صرفه جویی در آن دیده نشده است. ثانیا مشارکت مردمی در آن ضعیف دیده شده است.
ثالثا کسری بودجه را تشدید می‌کند. بودجه ٩٨ نشان می‌دهد که دولت، خود را به خواب زده است».

بودجه ٩٨ نشان می دهد که دولت، خودرا به خواب زده است

بودجه ٩٨ نشان می دهد که دولت، خودرا به خواب زده است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کیان
۲۲:۴۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
بودجه باید با رعایت قناعت و نگاه به اقتصاد مقاومتی دقیق و اصل44 و تذکرات رهبری و علمای اقتصاد مقاومتی و پرهیز از بریز بپاش بسته شود و شرایط تحریم کاملا لحاظ شود و ساختار های تولید روستایی و اشتغال کوچک و متوسط.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
رهبر عزیز هم بارها گفتن اینقد نچسبید به صنایع بزرگ صنایع کوچیک و متوسط هم بودجه بزارید براش واسه قشر ضعیف اما همیشه گفتن پولدارا پولدارتر فقرا فقیر تر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۷
خدا کنه زودتری دولتش تمام بشه ک خسته شدیم از نداری و گرونی ..
آخرین اخبار