رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پرونده حادثه تصادف رانندگی منجر به فوت دکتر نوربخش و تاج الدین، مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی در دادگستری مفتوح و در حال رسیدگی قضایی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان در جمع خبرنگاران گفت: تیم کارشناسی ۵ نفره نیز مانند تیم کارشناسی سه نفره، راننده تویوتا لندکروز متعلق به استانداری را مقصر اصلی حادثه تصادف منجر به فوت مدیرعامل و معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد.

وی با بیان اینکه گزارش گروه کارشناسی ۵ نفره نهایی شده و بزودی اعلام می‌شود، افزود: پیش از این گروه‌های کارشناسی یک نفره و ۳ نفره به طور جداگانه حادثه را بررسی و نظرشان را اعلام کردند که مقصران به آن اعتراض داشتند.

هاشمیان اضافه کرد: در اعلام نظر پلیس راه سه عامل راننده خودروی استانداری، راننده تریلی و نقص فنی جاده به یک اندازه مقصر شناخته شدند و تیم کارشناسی سه نفره راننده خودروی متعلق به استانداری را به علت رعایت نکردن حق تقدم عبور وسایل نقلیه مستقیم رو هنگام دور زدن مقصر شناخته بود.


بیشتر بخوانید: تصادف معاونان وزیر کار/ نوربخش و تاج الدین فوت کردند+فیلم و تصاویر


۲۴ آبان امسال در جریان سفر وزیر کار به گلستان در تصادف رانندگی محور "گرگان - کردکوی"، خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تأمین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد که متأسفانه در این حادثه دکتر «نوربخش» و دکتر «تاج‌الدینی» رئیس و معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند.

انتهای پیام/پ

مقصر اصلی حادثه تصادف منجر به فوت مدیرعاملان سازمان تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.