مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی از تأمین و آماده بودن میوه شب عید برای توزیع در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تأمین میوه شب عید و آمادگی نهاد‌های مرتبط برای توزیع آن در استان گفت: ۱۹۰۰ تن پرتقال و ۷۵۰ تن سیب، تأمین شده و آماده توزیع در شب عید است.

وی همچنین با اشاره به به آخرین وضعیت توزیع گوشت گرم در استان اذعان کرد: ۵۳ تن گوشت گرم به استان تخصیص یافته و در حال توزیع است که ۵۰ درصد به صورت سیار و بقیه در فروشگاه‌های عرضه گوشت توزیع می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی ادامه داد: ضمن اینکه ۱۳۰ تن گوشت منجمد هم در حال حمل به استان آذربایجان شرقی است.

یوزباشی در ادامه از هماهنگی سازمان‌های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن استان برای توزیع شکر خانوار در استان خبر داد و ابراز کرد: شکر مورد نیاز استان آذربایجان شرقی به قیمت مصوب به زودی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به تأمین شکر مورد نیاز استان آذربایجان شرقی گفت: از ۲۰ هزار تن شکری که برای استان درنظر گرفته شده است، ۵ هزار تن به سهمیه خانوار اختصاص می‌باید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: استاندار آذربایجان شرقی تاکید کردند برای اطمینان از تأمین شکر مورد نیاز صنایع غذایی استان، با درخواست از تهران، میزان سهمیه استان را تا ۳۰ هزار تن افزایش دهیم.

 

انتهای پیام/ش

 میوه شب عید در آذربایجان شرقی توزیع می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.