بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: به دنبال سه امتیاز این دیدار بودیم تا بتوانیم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.

کریمی: به ۳ امتیاز این دیدا نیاز داشتیم/ در آسیا همچنان شانس صعود داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران پس از پایان دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: خدا را شکر در بازی امروز توانستیم سه امتیاز را کسب و روند رو به رشد خودمان را ادامه دهیم. به این سه امتیاز بسیار نیاز داشتیم، در آسیا به آینده امیدوار هستیم. 

او ادامه داد: لیگ برتر امسال طوری است که رقابت سنگینی بین تیم‌های رده بالاست و فکر می‌کنم هیچ تیمی حق از دست دادن امتیاز ندارد و امیدوارم ما هم سه امتیاز‌ها را کسب کنیم.

کریمی در رابطه با فشردگی بازی های استقلال افزود: تیم الدحیل قطر یک هفته استراحت داشت، اما تیم ما در هشت روز سه بازی انجام داد و قطعا خستگی روی نتایج تاثیر گذار است و بهتر بود بیش‌تر استراحت می‌کردیم.

کریمی در مورد تیم الدحیل گفت: الدحیل از بهترین تیم‌های عربی آسیا است و بازیکنان گران قیمتی دارد.  باید بگویم برابر این تیم در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و در نیمه دوم بد بودیم، در پنج دیدار آینده تلاش می‌کنیم تا با کسب نتایج خوب به مرحله بعد صعود کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تیم العین را شکست دهیم،  این تیم بازی اول خود را با باخت پشت سر گذاشته و برای برد به زمین می‌آید.

کریمی در مورد هدف استقلال در لیگ برتر بیان کرد:  برای قهرمانی می‌جنگیم تا بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:

 استقلال تهران ۱ - نفت مسجد سلیمان صفر / برد شیرین آبی پوشان و صعود به رده سوم جدول

اکبرپور: استقلال می‌تواند از گروه خود در آسیا خود صعود کند

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است


انتهای پیام/

صحبت های کریمی بعد از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار