دبیر انجمن ادبی نیستان بافران از برگزاری همایش شعر و موسیقی را در فروردین ۹۸ خبر داد.

علیرضا عرب بافرانی دبیر انجمن ادبی نیستان بافران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: امسال به لحاظ تنوع برنامه‌ها و تغییر در ساعت برگزاری، حضور ادیبان و شاعران مطرح در سطح شهرستان و استان، همایش متفاوتی را نسبت به چهار همایش قبلی خواهیم داشت.

وی عنوان نمود: خوانش اشعار، برگزاری نمایشگاه کتاب از مولفان نایینی و بافرانی، مراسم یادبود مرحوم مهدی شهریاری از نویسندگان جوان بافرانی، تجلیل از فعالیت‌های ادبی و فرهنگی آقایان حاج محمد حسین شهریاری بافرانی و حاج محمود امامی در حضور مسئولان شهرستان و اجرای موسیقی سنتی نوای کویر، از برنامه‌های این همایش یک روزه خواهد بود.

دبیر انجمن ادبی نیستان بافران گفت: همایش نوروزی شعر و موسیقی نیستان بافران که جزء تقویم فرهنگی شهرستان نایین شده است، سنت حسنه‌ای است که هر سال مقارن با آغازین روز‌های سال نو به همت انجمن ادبی نیستان بافران و با همکاری انجمن‌های ادبی شهرستان نایین و استان اصفهان، هیات مدیره فرهنگسرای نیستانی بافران، مدیریت کتابخانه عمومی نیستانی و کمیته فرهنگی شورای اسلامی و شهرداری بافران و با حضور اصحاب رسانه در سالن فرهنگسرای نیستانی بافران برگزار می‌شود.

وی همچنین افزود:تعطیلات عید و حضور حداکثری بافرانی‌ها و نایینی‌های سراسر کشور در زادگاه خود فرصت مغتنمی است تا برگزاری چنین برنامه‌هایی به افزایش نشاط، پویایی و شادابی جامعه و نیز تبادل فرهنگی کمک شایانی کند.
 
در پایان عرب بافرانی در این زمینه با اشاره به انتشار کتاب سخنوران بافران در شهریور ماه ۹۷ خاطر نشان نمود: اکثر شاعران و ادیبان بافران و نایین و انارک که در شهر‌های مختلف سکونت دارند، در ایام عید در نایین به سر می‌برند و این فرصت خوبی است تا همه در یک همایش جمع شوند و با دیدگاه‌های مختلف به نقد و بررسی و خوانش اشعار بپردازند.
این برنامه فرهنگی – ادبی روز جمعه مورخ ۹۷/۱/۹ راس ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای نیستانی بافران برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/م
 

همایش شعر نوروزی در بافران

برچسب ها: شعر ، اخبارهنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علیرضا عرب بافرانی
۱۸:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۷
سلام . بی زحمت متن پیام را اصلاح کنید . 9/1/98 . سر تیتر هم را اضافه دارد. دبیر انجمن ادبی نیستان بافران از برگزاری همایش شعر و موسیقی را در فروردین ۹۸ خبر داد.