ماراتن علمی ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی از دقایقی پیش آغاز شد.

رقابت جویندگان کار در ششمین آزمون استخدامی آغاز شدبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز آغاز رقابت جویندگان کار در ششمین دوره آزمون استخدامی دستگاههای اجرایی است که این بار به مدت جهاد دانشگاهی برگزار می شود و داوطلبان از دقایقی پیش رقابت را آغاز کردند.

بنابر اعلام جهاد دانشگاهی بیش از ۲۲۰ هزار جوینده کار در این آزمون شرکت می‌کنند و ۱۲۸ شهر کشور و ۲۶۲ حوزه امتحانی میزبان داوطلبان آزمون استخدامی هستند که در این میان ۱۰۵ هزار نفر آنها زن و مابقی  مردان هستند و از نظر مدرک تحصیلی هم حدود ۱۵ هزار نفر مدرک دیپلم دارند.

آزمون استخدامی این دوره برای ۲۰ دستگاه اجرایی و  ۱۱۳ شغل در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید به ۱۰۰ سوال عمومی و ۵۰ سوال اختصاصی در مدت زمان ۱۹۰ دقیقه پاسخگو باشند و پس از طی کردن این دوره علمی و پذیرش آن در فرایند مصاحبه و گزینش موفق شوند تا امکان جذب در دستگاه های اجرایی مورد نظر را پیدا کنند.

اعلام زمان نتایج نهایی آزمون استخدامی

داوطلبان پس از شرکت در آزمون برای دریافت اعلام نتایج اولیه و نتایج نهایی باید به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند که البته  زمان اعلام نتایج متعاقباً اعلام خواهد شد.

داوطلبان این دوره از آزمون استخدامی از ساعت ۹ صبح امروز ۱۷ اسفند با هم به رقابت می پردازند تا بر اساس سهمیه های اعلامی در دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده، پذیرفته شوند البته تعداد پذیرفته شدگان در آزمون علمی چند برابر ظرفیت است که این افراد پس از بررسی‌های بعدی در فرایند استخدامی امکان جذب در شغل های مختلف را پیدا می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نون خ
۱۳:۳۹ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام خواهشا میشه پیگیر بشید نتایج آزمون دقیقا کی میاد. دیگه خسته شدیم از بس انتظار کشیدیم. مرسی
آخرین اخبار