بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی گفت: یک مقدار ناراحت شده بودیم و یکسری صحبت‌ها شده بود که در دربی تبریز تبانی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اهل شاخه بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی درباره شکست تیمش برابر تیم فوتبال تراکتورسازی در دربی تبریز اظهار کرد: بازی بدی نبود، اما ما یک مقدار ناراحت شده بودیم و یکسری صحبت‌ها شده بود که در دربی تبریز تبانی صورت می‌گیرد. ما آمده بودیم که بازی را پیروز  شویم و در دقیقه ۱۰ یک موقعیت گلزنی داشتیم و بعد از آن هم موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم، اما توپ هایمان گل نشد. فکر می‌کنم تنها تیمی بودیم که در ورزشگاه یادگار امام  فشار زیادی  بر روی تیم تراکتورسازی آوردیم. تیم‌های سپاهان و استقلال هم اینجا آمدند، اما آن قدر موقعیت گلزنی نداشتند که ما داشتیم. البته یک مقدار بدشانسی آوردیم که متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم.  

او درباره اینکه چرا ماشین سازی همانند دیدارهای  قبلی خود بازی نکرد، گفت: من فکر می‌کنم آن طور که همیشه هستیم امروز نبودیم. البته  بد هم نبودیم و چند موقعیت گلزنی در نیمه اول داشتیم که می‌توانستیم به گل تبدیل کنیم، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و انشاالله در بازی‌های بعد بتوانیم جبران کنیم.  

بازیکن ماشین سازی درباره صحنه گل اول تراکتورسازی که او توپ را تقدیم دژاگه کرد، خاطر نشان کرد:  آن توپ رو به جلو ارسال شد و من صدایی از فرناندو خسوس نشنیدم که بگوید توپ را می‌گیرد و من توپ را دفع کردم و متاسفانه آن توپ گل شد. من متوجه نبودم که خسوس دارد توپ را می‌گیرد.


 بیشتر بخوانید:

ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتورسازی ۲

فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

جلالی تار و پود نساجی را برای شکست پرسپولیس بسیج کرد/ شفر پیروزی بر العین را روی نفت تمرین می‌کند


انتهای پیام/ 

اظهارات اهل شاخه درباره صحنه گل اول تراکتورسازی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار