فروزان: امسال به رکورد کلین شیت دست می یابم/ دربی تبریز دوستانه بود!

دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: امسال با این مدافعان و هافبک‌های دفاعی می‌توانم به رکورد کلین شیت دست یابم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره پیروزی تیمش برابر تیم فوتبال ماشین سازی اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که امروز یازدهمین کلین شیت کردم و باید از مدافعان و هافبک‌های دفاعی تیم تشکر کنم که همیشه با همه وجود بازی می‌کنند و نباید زحمت هایشان فراموش شود. امسال با این مدافعان و هافبک‌های دفاعی می‌توانم به رکورد کلین شیت دست یابم. امروز هم یک روز خوبی داشته باشم و امیدوارم همین روند را ادامه بدهم.  

اولین قهرمانی تراکتورسازی با حضور من در درون دروازه بدست می آید 

فروزان درباره اینکه گفته بود تراکتورسازی اولین  قهرمانی اش را با او بدست می‌آورد، گفت: بله اولین سالی که من در تراکتورسازی بودم بعد از ۳۰، ۴۰ سال اولین حضور در لیگ قهرمانان آسیا را این تیم تبریزی تجربه کرد. آن زمان توانستیم سهمیه کسب کنیم و امسال هم به دنبال این هستیم که قهرمان شویم و اولین قهرمانی تراکتورسازی با حضور من در درون دروازه بدست بیاید و در تاریخ این باشگاه همیشه نوشته شود. این موضوع واقعا برای من افتخار است.  

او درباره تفاوت دربی تبریز با سایر دربی ها ، گفت: امروز این دربی دوستانه بود، اما من می‌توانم بگویم که ماشین سازی بیش از سپاهان به ما فشار آورد و اگر این بازی حواسمان جمع نبود نتیجه بازی را از دست می‌دادیم. البته خدا را شکر هر ۲ تیم  بازی خوبی ارائه کردند  و در نهایت ما توانستیم ۳ امتیاز این بازی بگیریم.


 بیشتر بخوانید:

ماشین‌سازی تبریز صفر - تراکتورسازی ۲

فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

جلالی تار و پود نساجی را برای شکست پرسپولیس بسیج کرد/ شفر پیروزی بر العین را روی نفت تمرین می‌کند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار