رئیس کانون مداحان بیرجند گفت: تاکنون برای ۲۰۰ نفر از مداحان بیرجندی کارت شناسایی مداحی صادر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گرجی رئیس کانون مداحان بیرجند گفت:  ۶۲۰ مداح در بیرجند فعالیت می کنند.

وی با اشره به اینکه  تمام مداحان باید اطلاعات خود را در سامانه طوبی به ثبت برسانند.افزود: این افراد بعد از ثبت در سامانه طوبی، توسط تیم ارزیابی پنج نفره، ارزیابی و سطح بندی می‌شوند.

گرجی با بیان اینکه مداحان از سطوح یک تا سه سطح بندی می‌شوند، اظهار کرد: حفظ اشعار، آشنایی با مقتل، احکام، قرآن، تاریخ اسلامی و آشنایی با ادعیه از ملاک‌های ارزیابی است.

رئیس کانون مداحان بیرجند با بیان اینکه بعد از سطح بندی و اخذ آزمون برای مداحان کارت صادر می‌شود، گفت: این کارت به مدت یک سال تغییر نمی‌کند و در صورت ارتقا سطح مداح، مراحل ارزیابی دوباره انجام می‌شود.

رئیس کانون مداحان بیرجند با بیان اینکه تاکنون از ۲۴۸ نفر آزمون گرفته شده است، افزود: از این تعداد برای ۲۰۰ نفر کارت مداحی صادر شده است.

گرجی با اشاره به برنامه‌های اجرایی شده ویژه مداحان بیرجند بیان کرد: برگزاری کلاس آموزشی مداحی هر هفته شنبه شب‌ها ویژه مداحان مبتدی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری همایش فاطمیون با حضور اساتید کشوری و مداحان استانی و برگزاری کارگاه آموزشی مداحان بیرجند با حضور «حاج مرتضی طاهری» از دیگر اقدامات انجام شده است.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری کلاس آموزشی مداحی هر هفته

 

برچسب ها: کانون مداحان ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.