مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: با توجه به نارضایتی مردم از وضعیت نانوایی ها، نظارت و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه آرد، در دستور کار قرار داد.

عزم جدی برای برخورد با متخلفانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی  با بیان اینکه سیاست‌های سازمان تعزیرات حکومتی مبنی بر کنترل و نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی مردم استان است، گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان با حضور معاون اجرایی این اداره کل و  همراهی نمایندگان دادستان همدان، به صورت میدانی  از نانوایی‌ها و برخی کارخانجات تولیدی کیک و کلوچه بازرسی کرد .

 وی در ادامه افزود: در این بازرسی ها چگونگی توزیع سهمیه آرد این واحد‌ها کنترل  و مشکلاتی همچون بهداشت محیط، وجود آرد مازاد بر سهمیه و کم فروشی این واحدها مشاهده و گزارش شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: مقرر شد تخلف برخی از این واحد‌ها علاوه بر تشکیل پرونده در تعزیرات حکومتی، در ستاد تنظیم بازار و شورای تأمین استان نیز بررسی شود.

حسن پور افزود :در همین راستا سه واحد مرغ فروشی متخلف نیز پلمپ شدند.

وی گفت: برای رفاه حال شهروندان عزیز، شعب تعزیرات در مرکز استان و همه شهرستان‌های تابعه جهت رسیدگی فوری به شکایات حضوری مردمی اختصاص یافته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان در پایان از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ (بازررسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت) یا از طریق شماره تلفن ۳۲۵۲۴۴۸۴ (تعزیرات حکومتی مرکز استان همدان) و یا تارنمای t۱۳۵.ir اعلام نمایند.

انتهای پیام/د.ا

گشت فعال تعزیرات حکومتی در روزهای پایانی سال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.