مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: تمام مسیر‌های منتهی به شهر‌ها در استان اردبیل پاکسازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد خداپرست، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: پیرو تاکیدات استاندار اردبیل مبنی بر اولویت حل معضل زباله در استان و پاکسازی زباله و نخاله‌های تخلیه شده در حواشی محور‌های مواصلاتی و مناطق گردشگری و طبیعی و تصویب موضوع در کارگروه مدیریت پسماند استان، بر اساس زمان‌بندی پاکسازی که توسط فرمانداری‌های سطح شهرستان تدوین گردیده محور‌های مواصلاتی در کلیه شهر‌های استان پاکسازی می‌شود.

وی تصریح کرد: پاکسازی محور‌های مواصلاتی شهر‌های استان اردبیل از تاریخ ۲۱ بهمن ماه شروع و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه می‌یابد و کلیه مسیر‌های منتهی به شهر‌ها و محل‌های گردشگری و مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست از انواع پسماند جمع‌آوری می‌شود.

دبیر کارگروه مدیریت پسماند استان اردبیل تاکید کرد: اجرای این برنامه در راستای وظایف قانونی مصرح در قانون مدیریت پسماند و هماهنگی کامل با سایر نهاد‌ها با تمام توان در سطح استان با همکاری و همراهی ارگان‌های مرتبط برگزار و ضمن برقراری گشت‌های پایش، نظارت لازم بر عملیات پاکسازی نیز انجام خواهد شد.

خداپرست افزود: اولین مرحله از برنامه زمانبندی جهت پاکسازی جاده‌ها در تمامی شهر‌های سطح استان آغاز گردیده و نسبت به جمع‌آوری زباله و نخاله حاشیه جاده محور‌های مواصلاتی استان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ح

محور‌های مواصلاتی در کلیه شهر‌های اردبیل پاکسازی می‌شود

برچسب ها: محیط زیست ، عید نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.