شهردار مشهد گفت:گردشگری در صدر حوزه‌های ایجاد جهش اقتصادی قرار دارد.

گردشگری سکوی پرتاب اقتصادی در مشهد استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد رضا کلایی شهردار مشهد در نشست استاندار با سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری گفت: اصل مساله دارا بودن مزیت نسبی گردشگری در استان خراسان رضوی و شهر مشهد بر هیچ کس پوشیده نیست. حل مشکلات این شهر به دست بخش خدمات بوده که شامل بخش مالی و گردشگری است.

وی تصریح کرد: گردشگری در صدر حوزه‌هایی است که امکان جهش اقتصادی را ایجاد می‌کند. از جمله اقداماتی که باید در حوزه گردشگری ایجاد شود، برندینگ شهری و مجموعه شهری است. برند گردشگری شهر مشهد باید مبتنی بر ویژگی‌های هویتی، توجه به بارگاه امام رضا (ع) و مجوعه شهری مشهد باشد و این کالا عمومی باید توسط ما به فعالان حوزه گردشگری ارائه شود.

شهردار مشهد گفت: برخلاف گفته عده‌ای، ما نیازمند تبلیغات و بهبود فضای ذهنی هستیم. همچنین مساله حمایت عمومی، دولتی و قضایی مساله‌ای جدی است که باید به آن توجه شود.

کلایی افزود: ما باید مگاپروژه‌ها را با کمک سرمایه‌داران عملیاتی کنیم؛ همچنین مشهد نیازمند شهربازی بزرگ با مقیاس بالا، باغ وحش، پارک‌های موضوعی مخصوصا مذهبی و تاریخی و جشنواره مشهداست. به نظر من با این سازماندهی نظام اداری، چرخ دنده توسعه اقتصادی فقط توسط استاندار به حرکت خواهد آمد.

انتهای پیام // ف. س
 

گردشگری در صدر حوزه‌هایی است  جهش اقتصادی ایجاد می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار