رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان گفت: پایگاه‌های کمیته امداد این شهرستان با شعار، عیدی برای همه، آماده دریافت کمک‌های نیکوکاران است.

پایگاه‌های کمیته امداد اردکان آماده دریافت هدایای خیرین استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمدرضا خلیلی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با شعار، عیدی برای همه، آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست و نیکوکاران اردکان است، گفت: پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر شهرستان و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و همشهریان علاوه بر مراجعه به پایگاه‌های جمع‌ آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۳۵۱*۸۸۷۷* و یا ارسال پیامک بدون متن به شماره ۸۸۷۷ و همچنین تماس با تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷۷ در این امر خیر سهیم شوند.

خلیلی گفت: شماره حساب ۰۱۰۵۰۹۰۴۲۱۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۶۸۳۱ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز آماده دریافت وجوه نقدی نیکوکاران محترم است.

وی اظهار داشت: در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۲۵۱ میلیون و ۲۸۱ هزار تومان به صورت نقدی و کالا توسط مردم این شهرستان به کمیته امداد اهدا شد که در اسرع وقت در اختیار نیازمندان و مددجویان تحت پوشش قرار گرفت.

لازم به ذکر است : روز گذشته با حضور مسئولان شهرستانی و همچنین خیرین اردکان جشن نیکوکاری در مدرسه دخترانه مادر این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

کمک رسانی خیرین اردکان در جشن نیکوکاری

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.