جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: تجهیزات نمایشگاه دستاورد‌های هوافضا تنها بخش کوچکی از اقتدار دفاعی نیروی هوافضای سپاه است و هر سال دستاورد‌های بیشتری به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار سرتیپ پاسدار فریدون محمدی سقایی، معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیان داشت: نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه نخستین بار در منطقه اروند و سال گذشته در اهواز برپا شد و قرار است با هماهنگی ستاد راهیان نور به نمایشگاهی دائمی تبدیل شود.

وی افزود: دائمی کردن این نمایشگاه بدون شک باعث افزایش تعداد راهیان نور در این منطقه می‌شود و دشمن در دوران دفاع مقدس تا پادگان شهید حبیب الهی اهواز پیشروی کرده بود و همین امر باعث شد این منطقه عملیاتی را برای برپایی این نمایشگاه انتخاب کنیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: تمامی تجهیزات موجود در نمایشگاه، تولید داخل هستند و این نمایشگاه تا نهم فروردین ماه سال آینده برای عموم مردم به ویژه راهیان نور برپا است.

سردار سرتیپ محمدی سقایی عنوان کرد: این تجهیزات تنها بخش کوچکی از اقتدار دفاعی نیروی هوافضای سپاه است و سال به سال پررنگ‌تر شده و دستاورد‌های بیشتری به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: سال گذشته حدود ۳ هزار نفر روزانه از این نمایشگاه بازدید کردند که با تصویب این منطقه برای اسکان راهیان نور بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

وی در پیایان بیان داشت: فرزندان این ملت راه خود را در نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انتخاب کرده و با تمام امکانات از انقلاب دفاع می‌کنند و هر روز بر توانمندی آن‌ها افزوده می‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز گشایش یافت و موشک تندر، راکت زلزال، موشک فاتح، موشک ذوالفقار، موشک شهاب یک، موشک شهاب ۲، موشک قیام، موشک قدر، رادار کاشف، رادار کاوش، سامانه پدافندی طبس، رمضان، توپخانه پدافند هوایی توپ ۲۳ م. م. و همچنین پهباد‌های مهاجر ۲، شاهد ۱۲۱، شاهد ۱۹۱، شاهد ۱۲۹، پهباد‌های رزمی، پهباد جت کرار و پهباد تلاش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/م

نمایشگاه دستاورد‌های هوافضای سپاه در اهواز  گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.