فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از کشف بیش از ۲ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر در بازرسی از ۳ واحد صنفی توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به سنت قدیمی چهارشنبه آخرسال عده‌ای فرصت طلب و سودجو اقدام به قاچاق، تولید و دپوی مواد محترقه و آتش زای غیر مجاز و عرضه آن به جوانان و نوجوانان می‌کنند که این اقدام آنان باعث بروز صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیری برای استفاده کنندگان از این اقلام می‌کند.

 
وی افزود: بر این اساس فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون براساس وظایف ذاتی خود موضوع شناسایی و برخورد با عاملان توزیع این اقلام را در دستور کار خود قرار داد.
 
سرهنگ صادقی خاطر نشان کرد: در این راستا ماموران روز گذشته از واحد‌های صنفی شهرستان بازدید به عمل آوردند که در بازرسی از ۳ واحد صنفی تعداد ۲ هزار عدد انواع ترقه و مواد محترقه غیر مجاز کشف و ۳ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون، با هشدار به کسانی که در زمینه تولید و توزیع مواد محترقه فعالیت می‌کنند از تشکیل پرونده قضایی و اعزام متهمان به دادسرا خبر داد. 
 
انتهای پیام/م 
 

کشف مواد محترقه در تیران و کرون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.