سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: این یک واقعیت است که در جنگ تمام‌عیار اقتصادی با دشمنان قسم خورده کشورمان هستیم که پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشورمان را برنمی‌تابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در کارگاه هم اندیشی با تشکل‌های کارفرمایی و تجلیل از کارفرمایان برتر در اداره کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: دشمن از هیچ شیوه و اقدام ناجوانمردانه‌ای از تحریم اقتصادی و حتی دارو برای شکست ملت ما و بستن در‌های اقتصادی فروگذار نیست تا دولت و ملت ایران را در تنگنا قرار دهد.

وی از تولیدکنندگان و کارفرمایان استان قدردانی کرد و گفت:: فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و با هر چرخش چرخ واحد‌های تولیدی و اشتغال جوانان این مرز و بوم، تلاش‌های دشمن نقش برآب می‌شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل تاکید کرد: وظیفه مسئولان و مدیران استان نیز رفع موانع و مشکلات تولید است و باید با درک شرایط حساس کشورمان و مقطع کنونی، همپای تولید کنندگان بیش از پیش تلاش نماییم.

عزیزی با بیان اینکه توسعه اقتصادی و رونق تولید در اولویت اول برنامه‌ریزی‌های توسعه استان قرار دارد، افزود: علی‌رغم تحریم‌های اقتصادی ناجوانمردانه کشورمان و مشکلات مالی دولت، فعال سازی واحد‌های تولیدی راکد و توسعه کارخانجات فعال موجود استان با هدفگذاری ایجاد ۲۰ هزار شغل در سالجاری به جد ادامه یافت و نتایج ارزشمندی نیز حاصل شده است.

در این نشست که مدیرکل وصول مطالبات سازمان تامین اجتماعی کشور نیز حضور داشت، صاحبان واحد‌های تولیدی و کارفرمایان استان به بیان دیدگاه‌ها و راهکار‌های توسعه و رونق تولید و اشتغال پرداختند.

انتهای پیام/ح

ایجاد ۲۰ هزار شغل جدید در اردبیل

برچسب ها: اقتصادی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.