استاندار کرمانشاه اقتصاد مقاومتی را راهبرد بلند مدت کشور دانست و گفت: تعدادی از مسئولان استان موضوع و اهمیت اقتصاد مقاومتی را جدی نمی‌گیرند.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  گفت: تعدادی از مسؤولان استان موضوع و اهمیت اقتصاد مقاومتی را جدی نمی‌گیرند و در جلسات شرکت نمی‌کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: در استان به بحث اقتصاد مقاومتی کم توجه شده است و از مدیران اداره‌ها انتظار بیشتری در این رابطه داریم.

وی اقتصاد مقاومتی را راهبرد بلند مدت کشور توصیف کرد و افزود: کشور‌های پیشرفته مانند چین اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

بازوند به تعریف ۲۴ رویکرد اصلی در اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: ۱۲ برنامه ملی مدیران برای آن تعریف کرده‌اند، پرچمدار امین اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است، ۳۰۰ دانشمند روی موضوع اقتصاد مقاومتی کار کارشناسی کرده‌اند، اما اکثر مدیران ما به آن بی‌توجه هستند.

مدیریت ارشد استان کرمانشاه پیشرفت کشور را در گرو اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: محور اصلی اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی و مردم هستند، همه باید در آن نقش داشته و به عنوان یک فرهنگ در استان جا بیفتد.

انتهای  پیام/ز

 

۱۲ برنامه ملی مدیران برای  اقتصد مقاومتی تعریف کرده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.