جشن عیدانه انجمن خیریه امید ارومیه برای تامین نیاز‌های ۱۲۰ خانوار تحت پوشش انجمن اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،دکتر احمدی مسئول واحد مددکاری انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: ۲۵ اسفند ماه دهمین جشن عیدانه انجمن امید، برای تامین برخی نیاز‌های بهداشتی، خوراکی و پوشاک ۱۲۰ خانوار زیر پوشش خدمات مددکاری انجمن امید در سالن اجتماعات این انجمن برگزار خواهد شد.

خانم دکتر احمدی افزود، برای هر خانوار، سرانه‌ای معادل ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده که با احتساب خانواده‌های تحت پوشش، دست کم ۶۰ میلیون تومان برای اجرای این طرح و تامین بسته‌های تعیین شده اعتبار لازم است.

وی در ادامه گفت: واحد جذب مشارکت‌های مردمی انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی برای برگزاری مطلوب این آئین تا ۲۴ اسفندماه برای دریافت کمک‌های خیرین نیکوکار آماده است.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی ده سال است که هر سال ۲ بار در آستانه آغاز سال تحصیلی و عید نوروز در ویژه برنامه مهرانه و عیدانه کمک‌های خیرین نیکوکار را به دست بیماران نیازمند و خانواده‌های آن‌ها می‌رساند و قصد دارد با برگزاری این مراسم علاوه بر تامین بخشی از نیاز‌های مادی در ارتقاء مسائل روحی و کیفیت زندگی آن‌ها نقش آفرین شود.

انتهای پیام/ ا 

حمایت از بیماران مبتلا به سرطان آذربایجان غربی

برچسب ها: اخبار سلامت ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.