به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صدا و سیما، عبدالله بابایی تصریح کرد: ۱۳ اسفند ۹۷ از دفتر منطقهای در شهر کرمان تماس گرفتند و موردی از زد و خورد را در یکی از نمایندگیها اطلاع دادند بلافاصله موضوع بررسی و مشتری مورد نظر را پیدا کردیم.
وی ادامه داد: شخصا با مشتری تماس گرفتم حالشان را جویا شدم و متاسفانه متوجه شدم که این زد و خورد از طرف نمایندگی اتفاق افتاده است.
بابایی افزود: بلافاصله مجوز خدمات و فروش این نمایندگی در همان روز و حتی قبل از اینکه در فضای مجازی منتشر شود، لغو شد.
وی در ادامه گفت: نه فقط در این نمایندگی بلکه در هر نمایندگی دیگری در کل کشور چه پرسنل و چه خود شخص نماینده نسبت به مشتری برخورد ناشایستی داشته باشد مطمئنا سازمان ما با آنها برخورد خواهد کرد.
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش افزود: در این پرونده دو اتفاق افتاده اول اینکه مشتری در مراجع قضایی موضوع را پیگیری میکند و مساله دوم مربوط به ما میشود که نمایندگی به طور کامل لغو امتیاز شد و برخوردهای دیگری هم در انتظارشان است که در آینده رسیدگی خواهد شد.
بابایی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد این نمایندگی مجددا بازگشایی شود گفت: در هیچ شرایطی نسبت به لغو امتیاز این نمایندگی کوتاه نخواهیم آمد مگر اینکه رضایت خود مشتری یا بحثهای دیگری مثل تعهد مکتوب مطرح شود که آن هم منوط به رضایت مشتریهایی است که در این فضا آسیب دیده اند.
انتهای پیام/
هم حکم کند وهم اجراکند#########اگراین اختلاس وکلاهبرداری هاتمام نشد بنده راداربزنید
قاطعیت رو باید نشان داد نه فقط حرف زد