معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: برنامه ریزی‌ها ما برای جذب ۱۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی به نیازمندان در آستانه سال جدید می‌باشد، که مطمئن هستیم از رقم قابل پیش بینی فراتر خواهیم رفت.

پیش بینی ۱۲ میلیارد تومانی کمک‌های مردمیسلمان دانشور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بااشاره اینکه امسال چهار هزار و ۳۴۵ پایگاه جشن نیکوکاری ایجاد شده و فعال هستند، گفت: اکنون هزار و ۵۹۱ پایگاه در مشهد مقدس فعال و آمادگی دارند تا کمک‌های نیکوکارانه را جمع آوری و در بین نیازمندان توزیع کنند.

وی افزود: پایگاه‌های ایجاد شده در سطح استان شامل سه هزار و ۹۰۱ پایگاه در مدارس، ۱۶۰ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۱۲۹ پایگاه در معابر عمومی، ۱۰۰ پایگاه در مصلی‌های نماز جمعه و ۵۵ پایگاه در سازمان‌های دولتی و غیردولتی می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: در ۱۴ اسفند پایگاه‌های این جشن در مدارس استان، ۱۵ اسفند در معابر عمومی و ۱۶ اسفند در مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نفع نیازمندان هستند.

وی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی در امور مشارکت‌های مردمی با نگاه خوب مردم به اقشار ضعیف جامعه و حمایت همه جانبه تاثیر مثبت داشته و شاهد افزایش کمک‌های نیکوکارانه بودیم، افزود: نیکوکاران علاوه بر شماره گیری کد # ۰۵۱ * ۸۸۷۷ * با استفاده از تلفن همراه، می‌توانند برای پرداخت کمک‌های خود به این جشن با واریز به شماره حساب ۰۱۰۵۲۲۴۴۰۶۰۰۰ با شناسه ۳۲۵۷۲ نزد بانک ملی یا ارسال عدد ۳ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ ونیز مراجعه به سایت emdad.ir و شماره گیری با شماره ۰۹۶۸۸۷ اقدام کنند.

انتهای خبر//ح. ص.
 

فعالیت هزار و ۵۴۱ پایگاه در سطح مشهد برای جمع اوری کمک‌های مردمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.