معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور با حضور ۹ هزار و ۵۷۷ نفر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسمعیلی معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی استان، در جمع خبرنگاران، گفت: بر اساس توافق انجام گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، این دوره از آزمون استخدامی توسط جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۹ هزار و ۵۷۶ نفر از آذربایجان شرقی در این دوره از آزمون شرکت کرده اند، گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۱۱۰ نفر مرد و ۳ هزار و ۴۶۶ نفر زن هستند.

اسمعیلی بیان کرد: این آزمون همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۷ اسفندماه در شهر‌های تبریز، اهر، مرند، مراغه و میانه برگزار خواهد شد.

مدیراجرایی ششمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این آزمون در این استان در ۵ شهرستان تبریز با ۵ هزار و ۳۲۳ شرکت کننده، در اهر یک هزار و ۵۶ نفر، در مراغه یک هزار و ۱۴۳ نفر، در مرند یک هزار و ۴۴۲ نفر و در میانه ۶۱۲ نفر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه باجه‌های رفع نقص از تاریخ ۱۴/۱۲/۹۷ الی ۱۶/۱۲/۹۷ در شهر‌های تبریز، میانه، مرند و اهر دایربوده، افزود: شرکت کنندگان در صورت نیاز به اصلاح اطلاعات خود می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir از آدرس باجه‌های رفع نقص اطلاع یافته و نسبت به اصلاح کارت آزمون اقدام کنند.

اسمعیلی، افزود: در این آزمون همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و انگشتر هوشمند، پیجر و ماشین حساب در جلسه آزمون خلاف ضوابط بوده و با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد همچنین همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار و حضور داوطلب نیم ساعت قبل از شروع آزمون در حوزه امتحانی الزامی است.

انتهای پیام/ش

شرکت ۹  هزار و ۵۷۶ نفر از آذربایجان شرقی درآزمون استخدامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.