معاون عمرانی وزارت کشور از همایش شهرداران و دهیاران سراسر کشور به میزبانی وزارت کشور در اردیبهشت ماه ۹۸ خبرداد.

همایش دهیاران و شهرداران سراسر کشور در اردیبهشت ما 98 برگزار می شودمهدی جمالی نژاد معاون عمرانی  وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نگاه ویژه وزارت کشور به موضوع بوم گردی و روستا‌ها گفت: نگاه وزارت کشور و شخص وزیر همواره به روستا‌ها به عنوان محور توسعه نگاه عمیقی است و همت همه مجموعه وزارت کشور به ویژه سازمان دهیاری‌ها و شهردار‌ی‌ها این است که توسعه را با شعار توزیع عادلانه خدمات و امکانات در پیش بگیرند.

معاون عمرانی وزارت کشور ادامه داد: دغدغه ما همیشه این بوده است که اگر بخواهیم رشد در کشور به صورت متوازن باشد و پیشرفت عدالت را شاهد باشیم باید توجه ویژه به روستا‌ها داشته باشیم و وزارت کشور این رویکرد را همیشه در دستور کار خود قرار داده است.

جمالی نژاد با یبان اینکه بوم گردی باعث افزایش پویایی روستا‌ها می‌شود، تصریح کرد: بوم گردی باعث افزایش مهاجرت معکوس و از طرفی ایجاد اشتغال پایدار را به همراه دارد. البته موضوع بوم گردی بحث تخصصی است که باید با یک بینش جدید، عمیق و مستمر به آن توجه خاص شود. وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هم نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته است.

معاون عمرانی وزارت کشور در پاسخ به این پرسش که درباره نشست صمیمی با دهیاران و شهرداران یادآور شد: البته ما استان به استان همایش و جلساتی را با شهرداران، دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی داریم و به طور یقین و به صورت متمرکز ما همایشی را در نهم اردیبهشت ماه سال ۹۸ با حضور این عزیزان خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار