اشتباه مرگبار پسر ۴ ساله در نزدیک شدن به دیوار فلزی اطراف یک خانه مسکونی در آمریکا حادثه‌ای وحشتناک برای او رقم زد.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه مرگبار یک پسر ۴ ساله در نزدیک شدن به نرده‌های فلزی اطراف یک خانه حادثه‌ای وحشتناک برای او رقم زد. هنگامی که دست این کودک خردسال در پایین دیوار فلزی گیر کرد ناگهان یگ سگ هاسکی به او حمله‌ور شد و  یکی از دست‌های این کودک را درید. این اتفاق وحشتناک روز شنبه و در منطقه گلایتون واقع در ایالت اوتای آمریکا رخ داد.

حمله مرگبار سگ هاسکی به پسر خردسال////////////////////////دپویی عید

در این حادثه سگ هاسکی دست این کودک به همراه حدود ۲ تا ۳ اینچ از بازوی او را پاره کرد. پدر کودک که با دیدن این صحنه وحشتناک بسیار سراسیمه شده بود تلاش کرد تا مانع خونریزی دست پسرش شود. او بلافاصله با اورژانس پزشکی تماس گرفت. دقایقی بعد یک هلیکوپتر اورژانس این پسر خردسال را برای انجام عمل جراحی فوری به یک بیمارستان در شهر سالت لیک منتقل کرد. بنا بر گفته پزشکان اورژانس احتمال زنده ماندن این کودک زیاد است.

حمله مرگبار سگ هاسکی به پسر خردسال////////////////////////دپویی عید

این در حالی بود که پزشکان اورژانس موفق به پیدا کردن دست کودک نشدند و احتمال می‌رود که سگ هاسکی بعد از پاره کردن دست آن را خورده باشد. عوامل اورژانس و پرسنل کنترل حیوانات منطقه سعی کردند با گرفتن سگ دست کودک را برای عمل پیوند بازیابند، اما بنا بر گفته جراحان حتی در صورت بازیابی دست کودک پیوند آن میسر نبود.

حمله مرگبار سگ هاسکی به پسر خردسال////////////////////////دپویی عید

این سگ هاسکی به مدت ۱۰ روز به قرنطینه منتقل شد. هنوز مشخص نیست که آیا این سگ در فهرست سگ‌های پرخطر هاسکی قرار دارد. بنا بر گفته یکی از مقامات کنترل حیوانات محلی او طی ۳۰ سال گذشته هرگز با چنین موردی که یک فرد دچار آسیب جدی در اثر گاز گرفتن یک سگ شود مواجه نشده بود. تحقیقات پلیس محلی آمریکا در مورد این حادثه وحشتناک ادامه دارد.

 گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست آیا صاحب این سگ تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

انتهای پیام/

سگ هاسکی دست کودک خردسال را درید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.