جدیدترین بروزرسانی عنوان Tomb Raider منتشر شد

جدیدترین DLC برای عنوان Tomb Raider با نام The Serpent’s Heart در دسترس کاربران قرار گرفت.

جدید ترین بروزرسانی عنوان Tomb Raider منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Tomb Raider یکی از قدیمی‌ترین عناوین در بازی‌های ویدیویی به شمار می‌رود که اولین نسخه آن از روی مجله‌های کمیک و توسط شرکت کور دیزاین در سال ۱۹۹۶ ساخته شد. داستان این عناوین روایتگر زندگی زنی به نام لارا بوده که باستان شناس است و به دنبال ماجراجویی است. اولین نسخه از سری Tomb Raider تنها پس از ۲ روز از انتشارش ۱ میلیون بار توسط کاربران دانلود شد که با سود بالایی که شرکت سازنده از فروش این بازی کرد، تصمیم به ساخت نسخه‌های جدید‌تر آن گرفت.

این عنوان تا سال ۲۰۰۴ توسط شرکت کور دیزاین ساخته می‌شد، اما از سال ۲۰۰۴ تا اکنون ساخت این بازی به شرکت کریستال داینامیکس واگذار شده است.آخرین نسخه از سری Tomb Raider که در شهریور ماه با نام Shadow of the Tomb Raider عرضه شد از زمان انتشارش تا اکنون بروزرسانی‌ها و دی‌ال‌سی‌های متعددی دریافت کرد.

جدید ترین بروزرسانی عنوان Tomb Raider منتشر شد

در DLC ماه گذشته عنوان Shadow of the Tomb Raider که با نام Nightmare منتشر شد، شخصیت اصلی این بازی را در برابر شخصیت عنوان Croft Manor قرار می‌داد. اما به تازگی DLC جدیدی به این عنوان اضافه شده است که طبق این DLC لارا، شخصیت اصلی داستان بازی، باید از زندانی فرار کند و از جان افرادش دفاع کند و در این راه با افراد شورشی مواجه می‌شود که باید با آن‌ها به مبارزه بپردازد. پس از فرار از زندان باید با ارتش کولکون کولک مبارزه کند، اما داستان بازی آنگونه نوشته شده است که لارا در مبارزه با لشکر کولکون شکست می‌خورد و کشته می‌شود.

طبق اعلام شرکت کریستال داینامیکس کاربرانی که بتوانند این بازی را به انتها برسانند توانایی با نام Divine Bounty دریافت می‌کنند که بر اساس این قابلیت پس از مبارزه و پیروزی در مقابل دشمنان، سکه اضافی دریافت خواهند کرد.

جدید ترین بروزرسانی عنوان Tomb Raider منتشر شد

این عنوان از بازی‌های ویدیویی هم اکنون برای کنسول‌های PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است و همچنین این عنوان در استور کنسول ایکس باکس نیز به تازگی منتشر شده که کاربران این کنسول می‌توانند برای دریافت تمامی DLC‌ها مبلغ ۲۹.۹۹ دلار و برای دریافت جدیدترین DLC مبلغ ۴.۹۹ دلار را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند 


انتهای پیام/

داستانی جدید به Tomb Raider اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار