فرمانده ناجا گفت : هوشیاری و بیداری مردم شیعه و سنی در منطقه سیستان و بلوچستان بسیاری از ترفندها و توطئه های شوم دشمنان را خنثی کرد

به گزارش باشگاه خبر نگاران؛ سردار احمدی مقدم در حاشیه صبح گاه مشترک نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان گفت : بسیاری از طرح‌هایی که برای افزایش ضریب امنیت مرزهای این منطقه در حال اجرا بود، هم‌اکنون به بار نشسته است.
وی  از همکاری بسیج و سپاه در بخش عمران مرزی سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و گفت: امروز با تلاش نیروهای امنیتی به تمامی نقاط کور منطقه نیز دسترسی داریم و عرصه کاملاً بر اشرار و قاچاقچیان تنگ شده است.
وی ادامه داد: تا پایان سال عمرانی امسال، کنترل مرزها در سیستان و بلوچستان به گونه‌ای خواهد بود که هرگونه تردد خودرویی غیرممکن شود.
فرمانده ناجا افزود: برای رسیدن به شرایط مطلوب، اقدامات فیزیکی، استقرار نیروها در دستور کار قرار دارد.
احمدی‌مقدم با اشاره به اینکه انسداد مرز در وضعیت معیشتی مرزنشینان منطقه تأثیرگذار بوده است گفت: طبیعتاً بسیاری از مردم مرزنشین که اقتصاد و تجارت مرزی داشته‌اند با انجام اقدامات انسداد مرزها، معیشت آنها دچار مشکل شده است که دولت باید تلاش کند لباس بهتری به تن مردم منطقه بپوشاند.
وی امنیت را زیربنای جذب سرمایه گذار در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم که با افزایش ضریب امنیتی و ایجاد امنیت پایدار در این منطقه زمینه توسعه و آبادانی و سرمایه گذاری را در این خطه از کشور بیش از پیش فراهم کنیم./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.