روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی با غرس کردن ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال روز چهارشنبه با حضور استاندار کرمانشاه در محوطه بیمارستان امام رضا (ع) آغاز شد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،در مراسم روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی که ابتدا در سرسرای اجتماعات بیمارستان و بعد در محوطه برگزار شد، سروش مدیرعامل مجتمع بیمارستان امام رضا (ع)، گفت : حدود ۳۰ هکتار زمین این مجتمع برای کاشت نهال اختصاص یافته و امروز ۲ هزار و ۵۰۰ اصله نهال در این محوطه کاشته می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع به سمت بیمارستان سبز گام برداشته است، گفت : طرح جامع محوطه سازی بیمارستان اکنون در دست اجراست و در قالب این طرح درختکاری انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه بیمارستان در کنار تامین سلامت مردم، به حفظ محیط زیست نیز توجه ویژه‌ای دارد، گفت: به دنبال جایگزین کردن انرژی‌های نو به جای سوخت‌های فسیلی و استفاده از آب‌های سطحی به منظور آبیاری فضای سبز بیمارستان هستیم.

وی با بیان اینکه مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) به لحاظ گستردگی و داشتن محوطه و فضای سبز فراوان نیاز به یک شهردار دارد، گفت: با همکاری اداره کل منابع طبیعی در راستای نهال کاری و حفظ محیط زیست تلاش می‌کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اختصاص حدود ۳۰ هکتار زمین برای کاشت نهال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.