بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 منتشر شد

شرکت راک استار در جدیدترین بروزرسانی خود سلاح‌های عنوان قبلی سری Red Dead را به Red Dead Redemption 2 اضافه کرد.

شرکت Rock star بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 را منتشر کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار یکی از شرکت‌های آمریکایی بوده که در حوزه ساخت و انتشار بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند. این شرکت اولین عنوان بازی خود را با نام GTA در سال ۱۹۹۷ منتشر کرد که بسیار مورد استقبال گیمر‌ها قرار گرفت. پس از آن با انتشار نسخه‌های بعدی این سری و همچنین سری بازی‌های مکس پین توانست موفقیت‌های دیگری را در زمینه بازی‌های رایانه‌ای کسب کند.

شرکت Rock star بروزرسانی دیگری را برای بخش چند نفره و آنلاین آخرین عنوان ساخته شده خود که  Red Dead Redemption 2 نام دارد ، منتشر کرد. مهم‌ترین تغییر در این بروزرسانی اضافه شدن سلاح‌های Red Dead Redemption به Red Dead Redemption 2 بوده و همچنین رویدادی جدید با عنوان Roam event, Fool's Gold نیز در این بروزرسانی به بخش چندنفره بازی اضافه شده است.

در رویداد Roam event, Fool's Gold هدف بازیکنان پوشیدن زرهی از جنس طلا است که با بدست آوردن آن امتیازات و دستاورد‌های آن‌ها چند برابر می‌شود این در حالی است که تمام بازیکنان به دنبال مبارزه با کسی هستند که زره را بر تن کرده تا زره را از او بگیرند.

شرکت Rock star بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد

شرکت راک استار علاوه بر رویداد Roam event, Fool's Gold سلاح مرگبار جدیدی را به عنوان Red Dead اضافه کرده است که شخصیت Evans Repeater، یکی از شخصیت‌های Red Dead، آن را در اختیار دارد. راک استار این سلاح را سلاحی مرگبار و دور برد توصیف میکند که بازیکان میتوانند آنرا از Rawson، Wheeler & Co و یا سایر اسلحه سازان در بازی خریداری کنند.

سرانجام پس از مدت‌ها بسته مراقبت‌های ویژه (care package) به عنوان مذکور اضافه شد که این جعبه می‌تواند در قفسه اردوگاه یا اداره پست در بازی باشد. از مهم‌ترین تجهیزات موجود در این جعبه‌ها میتوان به تیر آتشین، تجهیزات پزشکی برای اسب، کوکتل مولوتوف و تیر اضافی اشاره کرد.

شرکت Rock star بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 را منتشر کرد
اما بروزرسانی برای عنوان Red Dead Redemption 2 به اینجا ختم نمی‌شود و شرکت راک استار قصد دارد بروزرسانی را منتشر کند که طی آن بازیکنان با یکدیگر مسابقه تیر‌اندازی و اسب سواری می‌دهند. همچنین قرار است در آینده نزدیک به بازی چالش ماهیگیری، حالت‌های مبارزه در دود، قایق‌های جنگی و غارت نیز اضافه شود.


بیشتر بخوانید: سرویس اشتراک بازی اپل به کاربران اجازه اجرای آفلاین بازی‌ها را می‌دهد


انتهای پیام/

قابلیت‌های جدید به Red Dead Redemption 2 اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.