فرمانده انتظامی بوکان از دستگیری باند سارقان خودرو در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مجید محبعلی فرمانده انتظامی بوکان در گفت وگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از دستگیری باند سارقان خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت، تیم‌های عملیاتی پلیس توانستند اعضای باند سه نفری سارقان خودرو را که در سطح شهرستان بوکان و شهر‌های همجوار اقدام به سرقت خودرو می‌کردند را شناسایی و دستگیر نمایند.

وی افزود: از سارقان دستگیر شده سه دستگاه وانت سایپا و سه دستگاه پراید کشف شده است.

رئیس پلیس بوکان در ادامه با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد گردیده است، تاکید کرد: اعضای این باند تاکنون به تعداد ۴۰ فقره سرقت داخل خودرو نیز اعتراف نموده اند.

فرمانده انتظامی بوکان از مالباختگان خواست جهت پیگیری موضوع به پلیس آگاهی بوکان واقع در فلکه کلتپه این شهر مراجعه نمایند.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر سر جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجرپذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد، ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پر جمعیت آذربایحان غربی است.
 
انتهای پیام/م
 

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در بوکان

برچسب ها: پلیس ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.