استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت هماهنگی دستگاه‌های استان برای استقبال از مسافران نوروزی تأکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ،  علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست شورای مدیریت بحران استان، اظهار داشت: باید سطح آمادگی در مقابله با بحران را در استان افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال در سال جاری علی رغم وجود تجهیزات و نیروی انسانی کافی آن طور که باید و شاید شاهد عملکرد مثبتی در هنگام وقوع بحران نبودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود ماشین‌آلات و دستگاه‌های خدمات‌رسان پیش از وقوع هرگونه بحرانی در محورهای حادثه خیز و پرترافیک استان حضور داشته باشند تا میزان بروز آسیب‌ها را کاهش دهند.

احمدی تاکید کرد: با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی باید یک بازنگری در نگاه خود نسبت به این مسائل داشته باشیم.

احمدی به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: برای کاهش دغدغه‌های ذهنی مردم باید زمینه لازم برای ایام خوش مسافران در استان را مهیا کنیم و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان به ویژه شهرداری ها در این خصوص آمادگی لازم را داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شهرداران مناطق ۱۷ گانه استان همگی پای کار باشند و نسبت به زیباسازی مبلمان شهری برای استقبال هرچه بهتر مسافران اقدام کنند.

وی خواستار تهیه و تدوین پکیج خدمات‌رسانی از سوی دستگاه‌های متولی شد و افزود: در نشست ستاد خدمات سفر بیشترین تمرکز بر روی هماهنگی بین دستگاهی برای استقبال باشکوه از مسافران باشد.

عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت: ۵۲ درصد از مصدومان سوانح رانندگی استان در بیمارستان‌های، مراکز درمانی و حین انتقال و مابقی در صحنه فوت می‌کنند.

وی عنوان کرد: می‌طلبد علوم پزشکی در این زمینه نسبت به گذشته با مدیریت بهتر در خدمات رسانی از بروز هرگونه حادثه تلخ جلوگیری کند.

فیلی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در این ۲۰ روز پای کار باشند و با همت جهادی به ارائه خدمت بپردازند.

انتهای پیام/غ

همت جهادی برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

برچسب ها: استانداری ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.