نهضت همگانی کاشت یک میلیون اصله نهال در مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجید حسین زادگان استاندار مازندران در مراسم روز درختکاری در پارک قائم ساری گفت: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری امسال در شرایطی آغاز شد که گام‌های اولیه مازندران پاک محکم و استوار برداشته شده است.

وی با بیان اینکه برای رسیدنم به مازندرانی پاک دو طرح اصلی در حال اجرا است، افزود: مرحله نخست این طرح اساسی و مهم با کاشت یک میلیون اصله نهال در مازندران آغاز شده است.

استاندار مازندران گفت: مرحله دوم این طرح شامل پاک سازی مبادی ورودی و خروجی شهر‌ها و روستا‌های استان است که به صورت مستمر ادامه دارد.

حسین زادگان افزود: هفته منابع طبیعی و آبخیزداری طلیعه رفتاری است که بر اساس آن می‌توان به استانی با کمترین آلایندگی و اختلال در روند سلامت و حفاظت از محیط زیست رسید.

وی بیان اینکه تلاش برای نهادینه شدن فرهنگ درختکاری ضروری است، گفت: درختکاری و تغییر سیمای مازندران را با همکاری تشکل‌های مردمی در حال اجرا داریم و امیدوارم هر روز، روز حفظ منابع طبیعی باشد و قدر داشته هایمان را بدانیم.

استاندار مازندران افزود: دستیابی به چنین وضعیتی با تلاش و همت همگانی اهالی این استان و همراهی میهمانان استان در ایام نوروز امکان پذیر است.

انتهای پیام/ م

آغاز نهضت کاشت یک میلیون اصله نهال در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار