کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا یک دادستان بازنشسته فدرال را برای تحقیق درباره عملکرد دولت رئیس‌جمهور این کشور استخدام کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد یک دادستان بازنشسته فدرال را که در زمینه تحقیقات از گروه‌های تبهکار روسیه و جرایم یقه‌سفید‌ها تجربه دارد، برای انجام تحقیقات در خصوص دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، استخدام کرده است.

 استخدام «دنیل گلدمن»، دادستان فدرال پیشین منطقه منهتن نیویورک، آخرین اقدام اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان برای افزودن بر قدرت قانونی خود در چارچوب گسترش فهرست تحقیقات مرتبط با ترامپِ جمهوری‌خواه و همراهان وی است.

استخدام یک دادستان کارکشته برای تحقیق درباره دولت ترامپ

دنیل گلدمن

«جرالد ندلر»، رئیس کمیته امور قضائی مجلس نمایندگان، اخیرا اعلام کرد «بری برکه»، وکیل مشهور امور جنایی، و «نورمن آیزن»، مشاور پیشین باراک اوباما، را به منظور همکاری در خصوص تحقیقات گسترده خود در رابطه با ترامپ و اطرافیان وی به خدمت گرفته است.

آدام شیف، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان، نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد گلدمن در ماه فوریه به عنوان مشاور ارشد و مسئول تحقیقات به پرونده تحقیق از ترامپ و نزدیکان وی پیوست. شیف همچنین فرد دیگری را به عنوان مسئول بودجه و سه نفر دیگر را در این ارتباط به سمت‌های دیگری منصوب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار