سرپرست تیم پرسپولیس گفت: کمک داور در تشخیص آفساید بودن گل پاختاکور ضعیف عمل کرد و به نظرم داوری ضعیفی را در این دیدار شاهد بودیم.

خلیلی: کمک داور در تشخیص گل پاختاکور ضعیف عمل کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل تیم پاختاکور اظهار کرد:کمک داور در تشخیص گل آفساید تیم پاختاکور بسیار ضعیف عمل کرد و بزرگترین اشتباه داور در این دیدار محسوب می شد.  تیم پرسپولیس هم باید در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا باید به داوری اعتراض کند. چاره ای نیست و گل مورد قبول واقع شده است. بازی اول همیشه در همه ی تورنمنت ها دشوارتر است.

او در ادامه افزود: بازی در لیگ قهرمانان آسیا با لیگ متفاوت است. بازیکنان همه ی تلاششان را در این بازی انجام دادند. در نیمه ی اول کیفیت بازی بالا بود و ما مصدوم هایی را داشتیم که کم کم دارند به شرایط آمادگی می رسند، کادر فنی تیم از نحوه بازی بازیکنان رضایت دارند و باشگاه از تیم حمایت های لازم را انجام می دهد. ما روز به روز در مسابقات آینده بهتر خواهیم شد و شاهد روز های خوبی خواهیم بود. 

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: مسابقات گروهی است و هنوز مشخص نشده که چه تیمی صعود می کند، مسلما تیم های ایرانی در هفته های آینده بهتر عمل خواهند کرد. در مورد فشردگی لیگ صحبت هایی را با سازمان لیگ داشته ایم و در خواست داده بودیم تا فشردگی را از بازی ها  برداشته شود. ما اعتراضمان را به سازمان لیگ کرده ایم. تنها پیشنهاد سازمان لیگ لغو بازی با نساجی بوده است که در ۵ فرودین انجام شود که سرمربی تیم نپذیرفت. فشردگی بازی باعث مصدومیت بازیکنان می شود و بعید می دانم تغییر به وجود بیاید.

او درباره حواشی پیش آمده دربتره بازیکنان شهرستانی عنوان کرد: اگر بخواهیم به این مسائل دام بزنیم مردم و فوتبالیست ها آسیب می بینند.


بیشتربخوانید:

حواشی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس - پاختاکور

اصفهانیان: فدراسیون فوتبال وضعیت مالی بدی ندارد / برای استفاده VAR در دربی تلاش می کنیم

پرسپولیس ایران ۱ - ۱ پاختاکور ازبکستان/ ازبک های ضد زلزله سرخ ها را در خانه مهار کردند/ برانکو ۲ امتیاز از دست داد


انتهای پیام/

اظهارات سرپرست پرسپولیس پس از بازی مقابل پاختاکور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار