معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: امسال در میادین آزادگان، خروجی میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره)، میدان سپاه پاسداران، چم بشیر و آرامستان‌ها نصب و چیدمان هفت سین در نظر گرفته شده است.

سفره هفت سین در ۵ نقطه شهر کرمانشاه برپا می‌شودبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر رحیمی  معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه   با اشاره به طرح استقبال از بهار و پاکسازی و آماده سازی شهر از ۲۵ تا ۲۸ اسفند در کرمانشاه گفت:انتظار داریم ادارات و دستگاه‌های مختلف با نورپردازی و زیباسازی ادارات خود در زیباسازی شهر دخیل باشند چرا که ۱۱ هزار هکتار شهر ما وسعت دارد و شهرداری به تنهایی قادر نیست بحث زیبا سازی را انجام دهد.

وی از آماده‌سازی ۳ پارک در سطح شهر برای اسکان نوروزی میهمانان خبر داد و بیان داشت: این پارک‌ها اعم از پارک شبدیز کمربندی غربی، پارک شاهد و پارک شرقی هستند و غیر از این اماکن اجازه اسکان در هیچ پارکی داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: حدود ۳۰ المان با محور‌های موضوعی متنوع در دست اقدام داریم که این المان‌ها به صورت ماندگار خواهند بود و تا دو هفته آینده نصب آن‌ها به اتمام خواهد رسید نورپردازی ۲ تقاطع از جمله تقاطع در حال احداث میدان امام حسین (ع) و ۹ دی الهیه در دست اقدام است و همچنین نسبت به ایجاد فضای سبز در این دو تقاطع برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم.

وی گفت: امسال در میادین آزادگان، خروجی میدان شهدا به سمت میدان امام خمینی (ره)، میدان سپاه پاسداران، چم بشیر و آرامستان‌ها نصب و چیدمان هفت سین در نظر گرفته شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه همچنین از تمهیداتی برای جمعه غریبان و جمعه آخر سال سخن گفت و افزود: حدود ۳۵ دستگاه ون در این روز‌ها تدارک دیده شدند که به صورت مجانی مسافران را جابه‌جا خواهند کرد و همچنین بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده که توسط نیرو‌ها توزیع خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

 

حدود ۳۵ دستگاه ون  به صورت مجانی مسافران را  در جمعه آخر سال جابه‌جا خواهند کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.