فرمانده نزاجا گفت: درحال حاضر هیچ گونه خطری مرز‌های کشور را تهدید نمی‌کند و با وجود تجهیزات جدید ، با توان بالای نظامی آماده دفاع از کیان اسلامی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش: هیچ خطری مرز‌های کشور را تهدید نمی‌کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درسفر به مهاباد با اشاره به آمادگی یگان‌های این نیرو برای دفاع از مرز‌های میهن اسلامی گفت: امروز با تحول عظیمی که در ساختار و سازمان‌های کلیه یگان‌های نیروی زمینی اتفاق افتاده است کلیه تیپ ها، متحرک هجومی، واکنش سریع، تیپ‌های متحرک زرهی، متحرک مکانیزه آمادگی کامل دربرابرهر شرایطی را دارند تا هیچگونه خطری میهنمان را تهدید نکند.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی با بصیرت کامل و در سایه تبعیت از، ولی فقیه، همیشه آماده برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی هستند.

وی همچنین به رونمایی از تجهیزات نظامی ارتش اشاره کرد و گفت: بخش اعظم دستاورد‌های تجهیزات نظامی ارتش نیز امسال در حوزه تجهیزات سیگنالی است که فروردین ماه امسال رونمایی خواهند شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری اضافه کرد: نیروی زمینی متحرک، هجومی و واکنش سریع این افتخار را دارد که امروز با تولید انواع تجهیزات مورد نیاز خود اعم از تانک‌بر‌های فوق سنگین، انواع رادارها، دوربین‌هایی با برد بلند، شیلتر‌های مخابراتی و دیگر تجهیزات، نهضت خودکفایی را به بالاترین مرحله رسانده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین با حضور در جمع نیرو‌های تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده از نزدیک شاهد نمایش توان بالای آمادگی این تیپ بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

انتهای پیام/ج

سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش به مهاباد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.