معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام از ارزیابی هفتگی فعالیت بانک‌های استان ایلام در خصوص اعطای تسهیلات اشتغالزایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ایوب درویشی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان تأکید کرد: بانک‌ها در خصوص تسریع در اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی توجیه دار اقدام کنند و روند پرداخت را سرعت بخشند چرا که هر روزی که این پرداخت تسهیلات صورت نگیرد تولیدکنندگان و متقاضیان متضرر خواهند شد.

وی همچنین از تلاش مدیران ارشد استان برای راه اندازی پروژه pp خبر داد و گفت: اولویت ما راه اندازی این پروژه است که در دوران اجرا بیش از ۷۰۰ نفر و در زمان بهره برداری ۴۰۰ نفر اشتغالزایی در استان خواهد داشت و از بانک عامل می‌خواهیم در اعطای تسهیلات سرعت عمل داشته باشد و در این خصوص پیگیری‌های لازم را صورت دهد.

لازم به ذکر است در این جلسه عملکرد مؤسسات عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان در مرحله‌ی دوم اجرای این طرح در قالب جداول و نمودار‌ها ارائه شود و تذکرات لازم در خصوص افزایش عملکرد بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات به این مؤسسات داده شد.

انتهای پیام/ب

بانک های ایلام در خصوص تسهیلات اشتغال ارزیابی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.