یک مقام مسئول در فرودگاه بین‌المللی صنعا وجود سکوهای پرتاب موشک در این فرودگاه را تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سبا، یک مقام مسئول در فرودگاه بین‌المللی صنعا، اظهارات سخنگوی ائتلاف سعودی در خصوص وجود سکوهای پرتاب در فرودگاه بین‌المللی صنعا را تکذیب کرد.

این منبع در گفتگو با خبرگزاری سبا، ضمن تکذیب وجود سکوهای پرتاب و یا هرگونه حضور نظامی در فرودگاه صنعا، گفت: فرودگاه صنعا، غیرنظامی است و طبق استانداردهای بین‌المللی عمل می‌کند.

این منبع همچنین از اظهارات سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی که با هدف گمراه کردن افکار عمومی و عقیم کردن هرگونه تلاش برای بازگشایی این فرودگاه مطرح شده است، ابراز شگفتی کرد.

این منبع تأکید کرد فرودگاه صنعا، فرودگاهی بین‌المللی است که برای پروازهای غیرنظامی، کمک‌رسانی، امدادهای سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این منبع در ادامه افزود: هواپیماهای سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی، روزانه وارد فرودگاه صنعا می‌شوند و تمامی خدمات معمول در فرودگاه‌ها طبق استانداردهای بین‌المللی و سازمان بین‌المللی هوانوردی غیرنظامی ( ایکائو) به آنها ارائه می‌شود.

خبرگزاری سبا همچنین به نقل از این منبع نوشت: فرودگاه بین‌المللی صنعا آماده است تا میزبان تمامی سفرهای غیرنظامی و بشردوستانه در صورت رفع ممنوعیت از آن شود.

این منبع همچنین از شورای امنیت، سازمان ملل و سازمان‌های بین‌المللی خواست تا به ائتلاف متجاوز سعودی برای بازگشایی فوری این فرودگاه  به منظور نجات بیماران به دلیل نبودِ خدمات پزشکی و دارویی فشار بیاورند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار