معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از راه اندازی سامانه توزیع کاغذ برای ناشران کتاب، در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبید رستمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت : براساس تصمیم کارگروه ساماندهی کاغذ اصحاب رسانه و مطبوعات سامانه‌ای با عنوان سامانه توزیع کاغذ ایجادشده است که ناشران برای دریافت سهیمه کاغذ می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

رستمی افزود: ناشرانی که درخواست کاغذ دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه توزیع کاغذ به نشانی paperds.ir درخواست خود را ثبت کنند و درخواست‌ها پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ناشران در دو سال گذشته محقق می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان همچنین گفت: کاغذ‌هایی که از طریق سامانه توزیع در اختیار ناشران قرار می‌گیرد بر اساس قیمت تمام شده مورد تایید سازمان حمایت و کارگروه ساماندهی کاغذ است.

رستمی با اشاره به شرایط ناشران برای دریافت کاغذ عنوان کرد: داشتن پروانه نشر معتبر از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتشار کتاب در دو سال گذشته از جمله شرایط دریافت کاغذ برای ناشران اعلام شده است.

وی در ادامه به کمیته خرید کتاب این اداره کل در سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: ١١٥ عنوان کتاب در کمیته خرید کتاب این اداره کل در ١٠ ماهه نخست امسال قرار گرفت که برای خرید این تعداد کتاب بالغ بر ١٤٠ میلیون تومان هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت‌های مقامات، مسئولان و حامیان فرهنگ و هنر استان و کشور بتوانیم در سنوات آتی میزان این حمایت‌ها را افزایش داده و عناوین کتاب‌های بیشتری در دستور خرید کتاب استان قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

سامانه توزیع کاغذ برای ناشران راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.