مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: چتر امداد در دورترین و محروم ترین نقاط استان کرمانشاه برای حمایت از نیازمندان گسترده است.

حمایت امداد از مددجویان در دورترین نقاط استان کرمانشاهبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، خدرویس مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه با اقدامات جهادی و گسترده ای که با همت  امداد گران انجام شد به حمد لله  موفق به ساخت 5200 واحد مسکونی در مناطق زلزله زده شدیم.

وی با اشاره به سفر مهندس فتاح به استان کرمانشاه گفت: مراسم افتتاح واحد های مسکونی  در دورترین نقاط استان کرمانشاه برگزار شد تا نوید این پیام باشد که چتر امداد در دورترین نقاط و محرومترین  نقاط استان کرمانشاه  گسترده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن  نیکوکاری  در استان کرمانشاه  گفت ۱۰۰۰ پایگاه در مدارس استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری هستند.

وی ادامه داد: کمیته امداد امروز در سراسر کشور با خدمت در سرفصل‌های مختلف پناه فقرا و نیازمندان شده است و در خدمت رسانی تابع هیچ دستورالعمل و گزینشی به نام قومیت، مذهب و هیچ گرایشی نیست.

وی از بازسازی ۵۲۰۰ واحد تخریبی مناطق زلزله زده در ۳ مرحله خبر داد و گفت: طی ماه‌های گذشته ۲۵۰۰ واحد را بازسازی و به بهره برداری رسیده است و روز گذشته نیز با تحویل ۲۷۰۰ واحد دیگر با حضور رئیس کمیته امداد کشور کار بازسازی منازل آسیب دیده افراد تحت پوشش کمیته امداد به پایان رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان داشت: حدود ۹۷ درصد برنامه بازسازی ما در مناطق زلزله‌زده به پایان رسیده است، اما حمایت‌ها و خدمات جهت کمک به خانوار‌های تحت پوشش همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنین تدبیری اتخاذ شده است که به افراد غیر مددجوی آسیب دیده در مناطق زلزله‌زده هم از ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام تعلق گیرد.

خدرویسی  بیان  کرد: در مناطق زلزله زده ۳۳ هزار خانوار تحت پوشش ما هستند که مستمری اسفندماه امسال نیز ۲ برابر برای آن‌ها واریز می‌شود.

خدرویسی گفت: در روز جمعه نیز با استقرار صندوق‌های جمع آوری کمک‌ها در سطح مصلی‌ها کمک‌ها را جمع‌آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مجموع درآمد‌ها در جشن نیکوکاری سال گذشته ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، اظهار داشت: تا کنون از طرف خیران مبلغ ۶ میلیارد تومان جمع آوری شده است و پیش بینی می‌کنیم امسال افزایش چشمگیری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق درگاه #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ پرداخت کنند.

 

انتهای  پیام/ز

 

مجموع درآمد‌ها در جشن نیکوکاری سال گذشته ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.