کاهش تصادفات جاده‌ای با نظارت بر رعایت اصول ترافیکی/لزوم حضور فعال مدیران خراسان رضوی در ایام نوروز ۱۳۹۸استاندار خراسان رضوی گفت: در ایام نوروز ۱۳۹۸ همه مدیران خراسان رضوی موظفند در محل کار خود حضور یابند تا بتوانیم خدمات بهتری را به زائران ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی امروز در نشست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: تمامی مدیران خراسان رضوی باید برای تسهیل ارائه خدمات رسانی در ایامی که زائران و مسافران به این خطه از ایران اسلامی گسیل شده اند در محل کار خود حضور داشته باشند.

 
وی تصریح کرد:  همه نیرو‌های مرتبط با فعالیت ستاد تسهیلات نوروی می‌بایست در آماده باش کامل باشند، این امر در جلوگیری از حوادث و یا مسائلی که سبب مشکلاتی برای مسافران و زائران می‌شود موثر است. 

استاندار خراسان رضوی بر لزوم تدوین نقشه راه برای ارائه هرچه بهتر خدمات رفاهی به زائران و مسافران نیز تاکید کرد و گفت: جهت کاهش تصادفات جاده‌ای علاوه بر اطلاع رسانی در خصوص رعایت اصول ترافیکی از سوی رانندگان باید در این زمینه نظارت کافی نیز صورت گیرد؛ همه دستگاه‌های ذیربط ظرفیت فضای مجازی را برای آگاهی مردم از خدمات در دسترس، بکار گیرند، همچنین در کنار فعالیت‌های خدماتی باید قابلیت‌های میراث فرهنگی و گردشگری برای زائران و مسافران تشریح شود. 

رزم حسینی با بیان اینکه هیچگونه کمبود در تامین و عرضه اقلام ضرروی مردم در خراسان رضوی وجود ندارد، افزود: همه اقلام و مایحتاج ضروری در این استان ذخیره سازی شده و هیچگونه کمبودی وجود ندارد.

انتهای پیام//آ. ح
 

هیچگونه کمبود در تامین اقلام ضرروی مردم در خراسان رضوی وجود ندارد

برچسب ها: استانداری ، نوروز 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.